Aktualności
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko głównego księgowego w Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej w Łopusznie
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 365
Dyrektor Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Łopusznie informuje, że w wyniku otwartego i
konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko Głównego Księgowego wybrana została Pani Mariola
Cichoń zam. Łopuszno.
http://www.bibllopuszno.naszbip.pl/upload/files/381728461532-1.pdf
Nierozstrzygnięty wynik naboru i ponowny nabór na stanowiska głównego księgowego
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 598
Szanowni Państwo,
Informujemy, że konkurs na stanowisko głównego księgowego Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Łopusznie pozostał nierozstrzygnięty.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o naborze na BIP oraz składania aplikacji.
Nabór na stanowisko głównego księgowego
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1194
Łopuszno dnia 27 sierpnia 2024 rok
Dyrektor Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Łopusznie
Ogłasza nabór na stanowisko głównego księgowego w wymiarze 1/4 etatu
- Wymagania stawiane kandydatom:
Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać wymagania określone wybranymi przepisami ustawy o finansach publicznych z dnia 27.08.2009 roku, a to: - Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko: mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządowych, wiarygodności dokumentów, przestępstwa skarbowe.
- Ogólna wiedza i znajomość regulacji prawnych w zakresie: finansów publicznych, rachunkowości finansowej i budżetowej, prawa podatkowego, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa zamówień publicznych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego.
- Ogólna wiedza o zasadach funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego ich związków i podległych im jednostek organizacyjnych. Znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych, planu kont, księgowości i klasyfikacji budżetowej.
- Spełnienie jednego z poniższych warunków:
- ukończone studia ekonomiczne, preferowany kierunek rachunkowość i co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości w tym co najmniej 1 rok na samodzielnym stanowisku,
- ukończona szkoła średnia ekonomiczna lub policealna o kierunku ekonomicznym, kierunek preferowany rachunkowość i co najmniej 6 letnio letnia praktyka w księgowości w tym co najmniej 2 lata na stanowisku samodzielnym.
- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- Dobra znajomość obsługi komputera pakiet Office oraz ogólna wiedza o programach,
- finansowo-księgowych,
- fakturowania sprzedaży,
- sprawozdawczości statystycznej,
- sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
- systemu ubezpieczeń społecznych,
- rozliczeń podatkowych.
- Zakres wykonywanych zadań i prac:
- Dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów księgowych do nadania biegu celem sprawdzenia zdarzeń opisanych we wpływających dokumentach stosownie do instrukcji obiegu i kontroli dokumentów w MGBP, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych, tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury.
- Prowadzenie ewidencji księgowej dokumentów w elektronicznym systemie ewidencyjnym obowiązującym w jednostce oraz sporządzane wymaganej dokumentacji w tym zakresie,
- Prowadzenie ewidencji składników majątkowych jednostki z podziałem opisanym w polityce rachunkowości i przepisach ogólnie obowiązujących,
- Prowadzenie wymaganej ewidencji sprzedaży i zakupu oraz sporządzanie dokumentacji w tym zakresie,
- Sporządzenie okresowych oraz rocznych sprawozdań budżetowych, finansowych, podatkowych i statystycznych w oparciu o prowadzoną dokumentację źródłową, przygotowywanie projektów budżetu instytucji kultury,
- Prowadzenie ewidencji oraz analiza realizacji wykonania rocznego planu finansowego z perspektywą przygotowywania materiałów do opracowywania rocznych planów finansowych jednostki na lata przyszłe,
- Przygotowywanie informacji o sytuacji ekonomicznej jednostki dla organów uchwałodawczych i wykonawczych Miasta i Gminy Łopuszno,
- Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej wraz z terminowym rozliczeniem podatków i danin stąd wynikających,
- Corocznie dokonywanie oceny stanu aktywów i pasywów jednostki z dokonywaniem weryfikacji stanu sald rocznych dla potrzeb rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych,
- Przechowywanie dokumentacji finansowo-księgowej oraz kadrowej mającej zasób archiwalny stosownie do instrukcji o archiwizowaniu dokumentów,
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad realizacji planu finansowego,
- Udział we wszystkich kontrolach urzędowych (m.in. ZUS, PIP, US)
- Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora instytucji informacji o realizacji planu finansowego, wsparcie dyrektora w zakresie optymalnych rozwiązań finansowo- księgowych,
- Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
- Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- oświadczenie zawierające zgodę o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby związane z naborem,
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu za przestępstwa.
Zgłoszenia należy składać na adres:
Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna
ul.Włoszczowska 3
26-070 Łopuszno
osobiście w godzinach 900 – 1500lub pocztą tradycyjną w terminie do dnia 10 września 2024 roku. Decyduje data wpływu do jednostki.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej biblioteki a ponadto kandydaci zostaną powiadomieniu telefonicznie.
Bliższe informacje: Tel. 413914138 lub drogą e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.